2016/11/5-6 XXV kurs PTCO

Aktualności Kursowe (kliknij tu)
Kochani,
witamy wszystkich po wakacjach. Mam nadzieję, że jesteście w dobrym nastroju i z radością przyjmiecie informacje o naszym kursie. Jak zwykle proszę o bardzo uważnie czytanie (od początku do samego końca).

  1. XXV kurs PTCO odbędzie się 5-6 listopada 2016 roku (cała sobota i pół niedzieli).
  2. Miejsce kursu: Gimnazjum nr 47 im. Marszałka Piłsudskiego, ul. Grenady 16, Warszawa – Wola (tam, gdzie spotkaliśmy się wiosną)
  3. Wykładowcy:

– Olympia Agalianou – jest naszym gościem z Grecji. Temat warsztatów, które poprowadzi to: „Tradycja, kreatywność, różnorodność – ruch i taniec w nauczaniu muzyki”.

Katarzyna Jakóbczak-Drążek – Muzyczna Odyseja

Iza Wałaszewska – Jak przygotować z dziećmi muzyczny teatrzyk? Warsztaty połączone z promocją książki „WESOŁA SCENA – W ANIOŁKOWIE”.

Agnieszka Sołtysik – Polskie tańce ludowe – układy łatwe, proste i przyjemne.

– Monika Kionka – Warsztaty Orffa

Ogólny program kursu:

Sobota

Zajęcia pokazowe z dziećmi

Warsztaty w 3 grupach równoległych

Integracja wieczorna – tańce greckie, prezentacja o Polskim Towarzystwie Carla Orffa, pokazy teatralne. Zakończenie zajęć sobotnich – ok. 20:00

Niedziela

Warsztaty w 3 równoległych grupach. Rozpoczęcie – godz. 9:00, zakończenie – 14:30

Szczegółowy plan kursu, podział na grupy, aktualności przedstawimy w późniejszym czasie.

  1. Nocleg – hotel Premiere Classe* przy ul. Towarowej 2 (jednogwiazdkowy, należy do sieci międzynarodowej, więc powinno być czysto i bez niespodzianek). Wszystkie pokoje są z łazienkami.

Dostępność pokoi: 4 pokoje trzyosobowe, 14 pokoi dwuosobowych (typu TWIN, 2 oddzielne łóżka),

Pokój jednoosobowy – 130 PLN brutto/doba, pokój dwuosobowy i trzyosobowy – 80 PLN brutto/osoba

Cena zawiera śniadanie bufetowe, kontynentalne w hotelowej sali śniadaniowej.

Proszeni jesteśmy o jak najszybszą decyzję w sprawie noclegu. Do 4 X mam obowiązek podać listę osób korzystających z noclegu. A do 14 X muszę za hotel zapłacić. A kasa Towarzystwa jest prawie wyzerowana. Kto potrzebuje skorzystać z hotelu musi zapłacić do 12 X. Po tym terminie trzeba będzie szukać noclegu na własną rękę (w dobie internetu nie jest to sprawa specjalnie skomplikowana)

  1. Koszt kursu jest inny dla członków z aktualnie opłaconą składką i osób niezrzeszonych. Oto cennik:
Wersje Członek PTCO z opłaconą składką Osoba niezrzeszona
Kurs bez noclegu 260 zł 290zł
Kurs+ 1 nocleg sob/niedz 340 zł 370 zł
Kurs +2 noclegi pt/sob/niedz 420 zł 450 zł

W cenie kursu są: warsztaty, materiały, poranna herbata i kawa z ciasteczkiem oraz obiad.

Śniadań i kolacji nie zapewniamy!!!

Opłaty za kurs prosimy wnosić do 14 X (piątek) 2016 na konto: 33 1240 5989 1111 0000 4763 9292

Polskie Towarzystwo Carla Orffa, ul. Wieluńska 2 lok. 118, 01-240 Warszawa

z dopiskiem imię i nazwisko uczestnika + kurs XI 2016. Jeżeli ktoś płaci za kilka osób, niech poda wszystkie nazwiska, co ułatwi nam przygotowanie materiałów i list.

  1. Uwaga!!! O udziale w kursie zadecyduje kolejność wpłat, a w razie dylematów – także przynależność do Towarzystwa. Każdą osobę, która wpłaci pieniądze na kurs prosimy o powiadomienie nas o tym fakcie drogą mailową (izawalaszewska@gmail.com i m.chmielarz@orff.pl). Potrzebujemy mieć do Was kontakt (na wypadek, gdy dla kogoś zabraknie miejsc i trzeba będzie zrobić zwrot pieniędzy, albo wynikną jakieś nieoczekiwane zmiany, albo będziemy musiały przekazać niezwykle ważne informacje).

Teraz ważne!!! Rachunki możemy wystawiać tylko zgodnie z tym, co mamy na koncie w banku. (jedna łączna kwota = warsztaty + hotel wg tabelki z cennikiem)

Faktury można już wysyłać mailem, więc jeżeli szybko przyślecie dane to my wyślemy fakturę i w ciągu 7 dni trzeba ją będzie uregulować. Jeżeli faktura będzie wystawiona na placówkę, to pieniądze przeleje placówka, jeżeli na Waszą prywatną firmę, albo na imię i nazwisko, to kasę przelewacie sami. Dziś placówki akceptują i honorują już faktury przesyłane drogą mailową. Jeżeli jednak komuś będzie potrzebna faktura w formie papierowej, niech da znać. Kto nie potrzebuje faktury, płaci po prostu odpowiednią kwotę na konto, pisze do nas maila i już.

Jeżeli ktoś do 14 X 2016 nie przyśle danych do rachunku, to rozumiemy, że go nie potrzebuje!!!

Adresy do wysyłania danych: m.chmielarz@kmb.pl i izawalaszewska@gmail.com

dane do rachunku, (nazwa, adres, NIP placówki, kwota z cennika, forma płatności –tzn. gotówka, czy przelew

i jak się nazywa uczestnik kursu dla którego wystawiamy dokument).

(Dla osób, które muszą mieć wpisane „zapłacono gotówką” udostępniam swoje prywatne konto, z którego podejmę pieniądze i wpłacę do kasy z gotówką towarzystwa: 33 1240 6087 1111 0000 4750 1296 – Izabela Wałaszewska, ul. Antygony 8, 03-642 Warszawa).

Zanim wpłacicie pieniądze dowiedzcie się u swoich pracodawców-sponsorów, jaka forma płatności jest przez nich wymagana i NIE POMYLCIE NUMERU KONTA!!! – bo my potem mamy duży problem!

6. Sprawy organizacyjne

Zbieramy się w sobotę 5 XI 2016 8.00 – 10.00 – czas ploteczki z całej Polski, a przede wszystkim załatwienie formalności rejestracyjnych. Więc nie wpadajcie w ostatniej chwili, bo potem na wszystko brakuje czasu.

Oficjalny początek – godz. 10.00. Zakończenie pierwszego dnia kursu – około godz. 20.00

W razie pytań i wątpliwości prosimy o kontakt pod następujące adresy:

Izabela Wałaszewska izawalaszewska@gmail.com , tel. 508 144 104. 22 811 60 90 (dzwonić najlepiej po 14:00, a w piątek po 19:00)

Marzena Chmielarz m.chmielarz@kmb.pl , tel. 605 078 639 (dzwonić najlepiej po 16.00)

Piszcie jednocześnie na dwa adresy, to będzie szansa, że żadna wiadomość nam nie umknie

Przygotujcie 40 zł na ewentualną, nieobowiązkowa, ale mile widzianą składkę członkowską i jeszcze trochę kasy na różne dodatkowe zakupy (tu pozwolę sobie na prywatę i poproszę Was o dobrowolne zakupienie mojej książeczki, mogę wystawiać faktury, więc jest możliwość zakupu również dla placówki – 45 zł za komplet (ilustrowana książeczka dla dzieci, dodatek metodyczny dla nauczycieli, płyta z piosenkami) Szczegóły znajdziecie na stronie www.wydawnictwokatarynka.pl – zajrzyjcie, proszę i polećcie swoim dyrektorom.

Od uczestników wymagamy

PEŁNEGO ZAANGAŻOWANIA i AKTYWNEGO UCZESTNICTWA W ĆWICZENIACH.

Przypominamy o wygodnym stroju i butach na zmianę dostosowanych do zajęć ruchowych!

Prosimy uczestników o przywiezienie ze sobą rekwizytów- prześcieradeł i innych szat/szmat, sznurków, wieńców laurowych, cytr, lir, fletów, fletni Pana i innych przedmiotów, które pomogą nam w stworzeniu greckiego, antycznego klimatu. Prosimy też o przypomnienie lub przeczytanie na nowo mitologii greckiej.

LISTA OSÓB ZAKWALIFIKOWANYCH NA KURS ORAZ DOKŁADNY PLAN WARSZTATÓW ZOSTANĄ UDOSTĘPNIONE NA NASZEJ STRONIE INTERNETOWEJ www.orff.pl
W DNIU 22 X 2016.

Prosimy też, żeby przed samym przyjazdem zajrzeć jeszcze raz na stronę internetową.

Być może podamy tam kolejne aktualności związane z kursem

Pozdrawiamy serdecznie i do zobaczenia w listopadzie!

Oddane Wam i idei –

Iza Wałaszewska, Marzenka Chmielarz i Malina Sarnowska